Verzenden en garantie

Verzenden

1. Verzendkosten

België

Pakket verzending - €4,95

Je bestelling wordt verstuurd via Bpost in een doos die de inhoud beschermt. Deze verzendmethode bevat geen trackings ID.

Vanaf €60 gratis verzending binnen België.

Nederland

1) Pakket verzending € 8,00

Je bestelling wordt verstuurd via Bpost in een doos met tracking nummer. Je kunt jouw pakket online volgen via de tracking code die wij jou bezorgen.

2) Enveloppe Verzending €4,50

Je bestelling wordt verstuurd in een enveloppe die uitgerust is met bubbelfolie. Hier is geen tracking code beschikbaar.                                                                                              LET OP: wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies van het pakket doordat hier geen tracking code aanwezig is.

Vanaf €70 gratis verzending naar Nederland.

Buiten België en Nederland

Indien jouw pakketje niet in Nederland of België geleverd moet worden kun je ons mailen door het vragen formulier in te vullen via contact. Wij proberen om binnen 24u te antwoorden op jou vraag.

2. Bezorgtijd

België

De bezorgtijd bedraagt 2-7 werkdagen binnen België.

Nederland

De bezorgtijd bedraagt 2-7 werkdagen naar Nederland, afhankelijk van de koerier of postdienst in het land waar het pakket naar verzonden wordt.

Wat als ik het leveringsadres foutief opgaf?

Als je merkt dat je per ongeluk een foutief leveringsadres opgaf, neem je best zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via info@villa-nina.be. Indien mogelijk proberen wij dit nog recht te zetten. Wij zijn niet aansprakelijk voor verkeerd ingevoerde gegevens door de klant.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

Pakket verzending:  Indien je niet thuis bent op het aangegeven moment van levering is dit geen enkel probleem. Doordat wij versturen in brievenbus dozen passen onze pakketjes in een brievenbus die voldoet aan de standaard afmetingen.

Garantie

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Alvorens wij een bestelling verzenden, onderwerpen wij de juwelen aan een ernstige kwaliteitscontrole. Mocht er tijdens de verzending toch een beschadiging aan het product zijn, kan je steeds contact opnemen met de klantenservice. Opname met de klantenservice voor beschadiging van de producten kan enkel indien jou gekozen verzend methode pakketverzending was. Dit dient binnen de 14 dagen na levering te gebeuren.