Verzenden en garantie
Verzenden
1. Verzendkosten
België
Pakket verzending - €6,70
Je bestelling wordt verstuurd via Bpost in een doos die de inhoud beschermt. Deze verzendmethode bevat geen trackings ID en kan geleverd worden in de brievenbus. Je bestelling kan dus perfect afgeleverd worden indien je niet thuis bent.
Vanaf €80 gratis verzending binnen België.
Nederland
1) Pakket verzending € 11,60
Je bestelling wordt verstuurd via Bpost in een doos die de inhoud beschermt. Deze verzendmethode bevat geen trackings ID en kan geleverd worden in de brievenbus. Je bestelling kan dus perfect afgeleverd worden indien je niet thuis bent.
LET OP: wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies van het pakket doordat hier geen tracking code aanwezig is.
Vanaf €100 gratis verzending naar Nederland.
Buiten België en Nederland
Indien jouw pakketje niet in Nederland of België geleverd moet worden kun je ons mailen door het vragen formulier in te vullen via contact. Wij proberen om binnen 24u te antwoorden op jou vraag.
2. Bezorgtijd
België
De bezorgtijd bedraagt 2-7 werkdagen binnen België.
Nederland
De bezorgtijd bedraagt 2-7 werkdagen naar Nederland, afhankelijk van de koerier of postdienst in het land waar het pakket naar verzonden wordt.
Wat als ik het leveringsadres foutief opgaf?
Als je merkt dat je per ongeluk een foutief leveringsadres opgaf, neem je best zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via info@villa-nina.be. Indien mogelijk proberen wij dit nog recht te zetten. Wij zijn niet aansprakelijk voor verkeerd ingevoerde gegevens door de klant.
Wat als ik niet thuis ben op het moment van de levering?
Pakket verzending: Indien je niet thuis bent op het aangegeven moment van levering is dit geen enkel probleem. Doordat wij versturen in brievenbus dozen passen onze pakketjes in een brievenbus die voldoet aan de standaard afmetingen.
Garantie
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Alvorens wij een bestelling verzenden, onderwerpen wij de juwelen aan een ernstige kwaliteitscontrole. Mocht er tijdens de verzending toch een beschadiging aan het product zijn, kan je steeds contact opnemen met de klantenservice. Opname met de klantenservice voor beschadiging van de producten kan enkel indien jou gekozen verzend methode pakketverzending was. Dit dient binnen de 14 dagen na levering te gebeuren.