Bestellen en betalen

Bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Shop snel en eenvoudig op de webshop, door na het kiezen van een artikel het toe te voegen aan het winkelmandje. Door naar het winkelmandje te gaan kan je de bestelling doorvoeren.

2. Wat is het maximaal aantal artikelen per bestelling?

Je kan onbeperkt bestellen.

3. Wat is de levertijd van een bestelling?

We streven naar een levertermijn tussen de 2-5 werkdagen. Pakketjes worden dagelijks verzonden of geleverd op het door jou opgegeven adres.

4. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling.

Betalen

1. Betaalmethodes

Bij Villa Nina heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:

  • Bancontact
  • iDEAL
  • Overboeking
  • SOFORT Banking
  • KBC/CBC-Betaalknop
  • Belfius Pay Button
  • ING Home'Pay

Zijn deze betaalmethodes veilig?

Om een optimale service te bieden, maken wij gebruik van de beveiligde betaalomgeving van Mollie. Je kunt er zeker van zijn dat elke betaling veilig zal verlopen op onze website. 

Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn zonder BTW. De BTW is verlegd, er wordt geen BTW aangerekend aan de consument.

2. Bestelbon

Het bewijs van je online aankoop is je besteloverzicht via mail. Deze versturen wij in de e-mail van je verzendbevestiging.

Meer informatie

Voor meer informatie en/of vragen over onze verkoop- en levervoorwaarden kun je terecht op onze Algemene verkoopsvoorwaarden pagina.

3. Betaling mislukt / geweigerd

Mijn betaling is mislukt

Kijk voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De niet betaalde bestelling annuleren we automatisch voor je. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar je hebt na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@villa-nina.be.

Mijn betaling mislukt meerdere malen

Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.

  • Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
  • Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
  • Is de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en goed ingesteld?
  • Is de creditcard geblokkeerd of vervallen?

Geen oplossing kunnen vinden?

Neem dan contact met ons op. Het kan voorkomen dat een betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt en daarom wordt geblokkeerd. Betalingen worden namelijk op verschillende wijzen gecontroleerd en hierbij wordt het risico op fraude ingeschat. Het risico op fraude is bijvoorbeeld verhoogd bij gebruik van een buitenlandse creditcard, of wanneer er meerdere mislukte betaalpogingen zijn gedaan.

Een onterechte fraudemelding kunnen we niet altijd voorkomen, maar wel voor je oplossen. Neem dus contact met ons op, wanneer het je niet lukt de betaling af te ronden.